ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Τράπεζα αφαίρεσε αυθαίρετα χρήματα από λογαριασμούς μου


 
Εχω συγκλονιστεί απο την αναλγησία που δείχνει η Τραπεζα Πειραιώς (πιθανότατα και άλλες) σε προσωπικό μου θέμα. Χωρίς καμμία πρότερη ενημέρωση και χωρίς την έγκρισή μου αφαίρεσε αυθαίρετα απο 2 λογαριασμούς μου όσα χρήματα είχαν (29,24 απο τον έναν και 200 απο τον άλλον) με αποτέλεσμα να μηδενιστούν, με αιτιολογία την εκπρόθεσμη οφειλή σε πιστωτικές κάρτες.
Σημειώστε οτι οι λογαριασμοί δεν συνδέονταν με τις κάρτες, αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες. Η αυθαιρεσία σε όλο το μεγαλείο της.
Μετα απο διαμαρτυρία μου απάντησαν πως τέτοιο δικαίωμα αναφερόταν στην σύμβαση (10 χρόνια πρίν και στα πολύ ψιλά γράμματα)!!!
Είμαι 49 ετών, είχα 18 χρόνια επιχείρηση, έκλεισε φέτος λόγω χρεών, εφορία και ταμεία πληρώθηκαν στο ακέραιο, έχω 2 παιδιά στο Λύκειο, σύζυγο άνεργη χωρίς επίδομα επειδή η χαζή ασφαλιζόταν στον ΟΑΕΕ και εγώ εργάζομαι,άγνωστο για πόσο ακόμη με εισόδημα 979,12. Τα χρήματα που μας έκλεψαν τα είχαμε άμεση ανάγκη και δυστυχώς δεν έχω άλλο βήμα να διαμαρτυρηθώ.
Σας παρακαλώ ερευνήστε το μήπως κάποιοι είναι πιο τυχεροί και καταφέρουν να σώσουν τα ελάχιστα χρήματα που τους έχουν μείνει. Είναι ντροπή μετά απο τους υπέρογκους τόκους που έχουν εισπράξει τόσα χρόνια να ενεργούν σαν κοινοί εγκληματίες που χτυπάνε στα κρυφά, γιατί στα φανερά θα τους πάρουν με τα λεμόνια.
Ευχαριστώ θερμά
Αγγελος Μπέκες
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: