ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Η Δήμητρα Γαλάνη απαντά στη 'συγνώμη' του Μανώλη Καψή

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Η Δήμητρα Γαλάνη απαντά στη 'συγνώμη' του Μανώλη ΚαψήΣκληρή ανακοίνωση μέσω της δικηγόρου της. "Ο κ. Καψής ελεεινολογούσε εις βάρος μου - και συνεχίζει τη συκοφαντία και την ύβρι εναντίον μου."

Το LIFO.gr έχει στην κατοχή του και δημοσιεύει σε αποκλειστικότητα την ανακοίνωση της καλλιτέχνιδας που θα δοθεί αργότερα στη δημοσιότητα.  


Ο Μανώλης Καψής ζήτησε συγγνώμη  για τις δημόσιες   υβριστικές και συκοφαντικές επιθέσεις του  εναντίον μου,   δηλώνοντας,  εν είδει  αυτοκριτικής και υπεράσπισης του εαυτού του,  ότι ξεπέρασε τα «όρια». Πρόκειται περί αφελούς,  κυνικής και προκλητικής ομολογίας  της πράξης του εις βάρος μου, εφόσον, χωρίς να έχει  ενδιαφερθεί να πληροφορηθεί την αλήθεια, παρά τη δική μου δημοσιευμένη δήλωση, αναιρεί την ιδιότητα του ως δημοσιογράφου,  που οφείλει να προάγει την αλήθεια, τον πολιτισμό και το δημόσιο διάλογο και  επιβάλλει την λεκτική χυδαιότητα και την επιβράβευση της χαλκευμένης είδησης  στον Τύπο,  για τη δήθεν φοροδιαφυγή μου.

Όπως δημόσια δήλωσα, το ποσόν  που παρουσιάστηκε από την εφημερίδα  αντιστοιχούσε σε αμοιβές μου από μισθωτές υπηρεσίες  και όχι στο συνολικό δηλωθέν εισόδημά μου, για το οποίο έχω ελεγχθεί και φορολογηθεί, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Ενώ  λοιπόν ο κ. Καψής ελεεινολογούσε εις βάρος μου,   παρασύροντας   μερίδα της κοινής γνώμης να απαντάει ανάλογα, στο σημερινό  δημοσίευμά του,  παρά τη συγγνώμη του,  συνεχίζει τη συκοφαντία και την ύβρι  εναντίον μου, επιτιθέμενος  πλέον και κατά του κατοχυρωμένου συνταγματικού δικαιώματος  της οικονομικής  ελευθερίας μου,  ως  πολίτη της Ελλάδας και της Ευρώπης,  να συγκροτώ  εταιρείες στη χώρα μου,  όπως ορίζει ο νόμος,  για τη διαχείριση των υποθέσεών  μου.  Δηλώνει λοιπόν ο κ. Καψής ότι η σύσταση της εταιρείας από εμένα δεν είναι ούτε νόμιμη ούτε ηθική και ότι αποτελεί φοροδιαφυγή. 

Ο κ, Καψής καταργεί νόμους και συντάγματα για να πλήξει έντιμους και νομοταγείς πολίτες. Τον αφήνω στην κρίση του Ελληνικού λαού,  πληροφορώντας τον,   ότι ήδη έχω ξεκινήσει τις νομικές διαδικασίες για  την αποκατάσταση της ηθικής μου βλάβης από την αναίτια   προσβολή της προσωπικότητάς μου.

Δήμητρα Γαλάνη

Δεν υπάρχουν σχόλια: