ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Τετάρτη, 7 Νοεμβρίου 2012

Ομορφeς αναμνήσεις,εικόνες και στιχομυθίες απο το Facebook


P///////////////is Tr////////////////s
Σιδηροδρομικός Σταθμός Κομοτηνής ...... ρετρό διαδρομή του μουτζούρη το 2000
Papadakis Triantafyllos
Σιδηροδρομικός Σταθμός Κομοτηνής ...... ρετρό διαδρομή του μουτζούρη το 2000
Δεν μου αρέσει · · · 3 ώρες πριν ·
  •  //////////r Ba//////////r Γραμμη Τρικουπη...

  • B///r B////////////////r Τριανταφυλλε μπορω να το ζωγραφισω;;;με τρελανε
  • P//////////////is Tr///////////////s Βarbar όλη δικιά σου ..... παρακάτω θα την βρείς με μεγαλύτερη λεπτομέρεια
    http://img201.imageshack.us/img201/1290/6868135517cdecf8b0c8b.jpg

  • Χ//////////////ς Ρ////////////////ς Υπέροχη φωτογραφία!!

  • B/////r B//////r σ ευχαριστω πολυ,ζωγραφισα του Ιασμου κ το πηρε ο Δημος Ιασμου,εφτιαξα κα τον σταθμο του Πολυανθου,τωρα εχει αυτο σειρα

  • T/////s P/////////////////s Η γραμμή κατασκευάστηκε το 1896 απο οθωμανική εταιρία όταν δεν ανήκαμε ακόμη στην Ελλάδα. Ο Τρικούπης δεν είχε ανάμιξη.

  • D////////s Ko//////////os πολλες αναμνησεις!

  • P///////////is /////////////////s Σωστός Τάσο .... κατασκευαστής ήταν ο βαρώνος Χίρς που το όνομά του είναι ακόμη οδός στην Θεσσαλονίκη
    Η πρώτη σιδηροδρομική γραμμή κατασκευάσθηκε επί τουρκοκρατίας το 1872 από τον Αυστριακό τραπεζίτη, εβραϊκής καταγωγής, Φον Χιρς ο οποίος ίδρυσε μετά
    από σχετική σύμβαση με την τούρκικη κυβέρνηση την εταιρία με την ονομασία « Αυτοκρατορικοί Σιδηρόδρομοι της Ευρωπαϊκής Τουρκίας» και ανέλαβε την κατασκευή, λειτουργία και εκμετάλλευση των γραμμών Θεσσαλονίκης-Μοναστηρίου (1890), Θεσσαλονίκης- Σκοπίων (1872), Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολης (1896) και Αλεξανδρούπολης – Πυθίου (1874)

  • N........s T.............s Η Λβ-964, λειτουργική μέχρι πρότινος χάρη στο μεράκι των σιδηροδρομικών της Δράμας στο σιδ.μουσείο της οποίας βρίσκεται, μετά από μια βλάβη αφήνεται να σκουριάζει χωρίς από ότι φαίνεται δυνατότητα ή έστω πρόθεση πλέον από κανέναν να αποκατασταθεί η ζημιά. Παραθέτω μια ακόμα φωτογραφία από την ίδια εκείνη εκδρομή, που μου έστειλε ο Ian Lawrence. Τα δυο βαγόνια που ακολουθούν την ατμάμαξα ανήκαν στην CIWL του Orient Express. Ήταν και αυτά μέχρι πρότινος λειτουργικά και μπορούσαν φορείς να τα ναυλώσουν για εκδρομές.. http://img802.imageshack.us/img802/2517/lb964komotini160400medi.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια: