Την
απόφασή της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας όχι μόνο να συνεχίσει να
δραστηριοποιείται αλλά και να επενδύει στην ελληνική αγορά επανέλαβε
χθες για μια ακόμη φορά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ζωούλλης
Μηνά. Στα άμεσα σχέδια της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας είναι η μεγαλύτερη
αξιοποίηση ελληνικών πρώτων υλών για την παραγωγή των προϊόντων της
καθώς και ο διπλασιασμός των εξαγωγών της.
«Στηρίζουμε την ελληνική οικονομία. Μένουμε στην
Ελλάδα. Η δική μας απάντηση είναι ότι είμαστε εδώ την ώρα που ακόμη και
ελληνικές εταιρείες φεύγουν. Εδώ και 50 χρόνια είμαστε εδώ, αναπόσπαστο
κομμάτι της Ελλάδας και σκοπός μας είναι να παραμείνουμε για τουλάχιστον
άλλα τόσα. Είμαστε εδώ για την ανάπτυξη, για την απασχόληση για την
υποστήριξη της ελληνικής οικονομίας », τόνισε ο κ. Μηνά σε συνέντευξη
Τύπου κατά την οποία παρουσιάστηκε η 3η έκθεση αειφόρου ανάπτυξης της
Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Παρά το γεγονός ότι απέφυγε να σχολιάσει τις
αποφάσεις άλλων επιχειρήσεων να μεταφέρουν τις έδρες τους εκτός Ελλάδος,
συμφώνησε ότι υπάρχει προς το παρόν αβεβαιότητα στη χώρα καθώς και
πρόβλημα ρευστότητας για τις επιχειρήσεις και επεσήμανε ότι το ασταθές
φορολογικό περιβάλλον αποτελεί ένα ζήτημα για τις επιχειρήσεις. «Οι
φόροι για να είναι αποτελεσματικοί πρέπει να είναι δίκαιοι και διαφανείς
και να μην εφαρμόζονται αναδρομικά», υπογράμμισε ο κ. Μηνά, εκτιμώντας
ότι το 2013 θα είναι μια ακόμη πιο δύσκολη χρονιά, αλλά ότι ίσως το 2014
ξεκινήσει η ανάκαμψη.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας προανήγγειλε
προσλήψεις για το 2013, οι οποίες θα αφορούν κυρίως τους εμπορικούς
τομείς.
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία διατηρεί 4 εργοστάσια παραγωγής σε Αθήνα,
Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Λαμία απασχολώντας 1.050 εργαζόμενους. Ηδη μέσα
στα τελευταία 14 χρόνια έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις ύψους μισού
δισ. ευρώ ενώ στη διετία 2010-2011 επένδυσε συνολικά 37,6 εκατ.
Σε ό,τι αφορά τις προβλέψεις για την αγορά μπίρας τα στελέχη της
Αθηναϊκής Ζυθοποιίας σημείωσαν ότι φέτος ο ρυθμός μείωσης του κλάδου
είναι 8,5%-10%, αν και το καλοκαίρι η αγορά κυμάνθηκε σε καλύτερα
επίπεδα σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Οι απώλειες αυτές
στην εγχώρια αγορά αποτελούν ωστόσο ισχυρό κίνητρο για να αναπτύξει
περαιτέρω την εξαγωγική της δραστηριότητα.
Ετσι, ενώ το 2012 οι εξαγωγές αντιστοιχούν στο 10% της συνολικής
παραγωγής της, στόχος είναι το 2013 να αντιστοιχήσουν στο 20%. Η
Αθηναϊκή Ζυθοποιία εξάγει τα προϊόντα της σε 17 χώρες και οι νέες αγορές
που εξετάζει είναι της Αιθιοπίας, της Κύπρου, της Αλβανίας, καθώς και
της Μέσης Ανατολής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου