ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

«Με λένε Στέλιο»

Ένα νέο ντοκιμαντέρ του Γιάννη Κασπίρη με θέμα τη ζωή του Στέλιου Κυμπουρόπουλου, απόφοιτο της Ιατρικής Αθηνών, θα μεταδοθεί στις 4 Νοεμβρίου , και στις 12 το μεσημέρι, στην «ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ της ΕΛΛΑΔΑΣ».

Λίγα λόγια από τον Στέλιο

Νιώθω μεγάλη χαρά γιατί μου δίνεται η δυνατότητα μέσα από αυτή την ταινία να μιλήσω για κάτι που ξέρω καλά. Να πω τι είναι η αναπηρία απλά και αληθινά. Από την ημέρα που γεννήθηκα, πριν από 25 χρόνια, βιώνω μια κατάσταση που δεν την επέλεξα εγώ αλλά ο Θεός, η τύχη, η μοίρα… που με προόρισε να ζω διαφορετικά.

Το όνομά μου είναι Στέλιος Κυμπουρόπουλος η φατσούλα μου έχει εμφανιστεί, κατά καιρούς, πολλές φορές στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ), και κυρίως στην τηλεόραση, για διάφορα θέματα. Η αρχή έγινε το 1999 όταν θέλησα να υψώσω τη σημαία της Ελλάδας μας στην παρέλαση για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου. Το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις γιατί ήμουν άξιος δικαιούχος, έχοντας γενικό μέσο όρο δεκαεννιά και έντεκα δωδέκατα. Υπήρχε όμως, ένας «μεσαιωνικός» ξεχασμένος νόμος που μου απαγόρευε τη συμμετοχή μου σε αυτήν τη μαθητική εκδήλωση, που αποτελεί φόρο τιμής για τους προγόνους μας. Με αυτή μου τη διεκδίκηση, έφερα αναστάτωση και μια αλλαγή στο τρόπο επιλογής των σημαιοφόρων και παραστατών των παρελάσεων, αφού πλέον και τα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ) συμμετέχουν στη διαδικασία εκλογής.

Μετά ήρθαν και άλλες επιτυχίες με τελευταία την είσοδό μου στην ιατρική των Αθηνών και η πρόσφατη αποφοίτηση μου.

Μία ταινία του Γιάννη Κασπίρη
Φωτογραφία : Γιάννης Βλατάκης
Είσοδος ελεύθερη
Ιερά Οδός 48 
104 35, Κεραμικός, Αθήνα 

 
+30 210 3609695

Δεν υπάρχουν σχόλια: