ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Αυτη ειναι η ιδιωτική πρωτοβουλία στην Ελλάδα. Κανονικοί κλέφτες

Ένα τρικ που φέρνει πολλά λεφτά στα super-markets…

Το φαινόμενο παρατηρείται κυρίως από την περασμένη άνοιξη.
Όταν οριστικοποιήθηκε δηλαδή η μεταστροφή του καταναλωτικού κοινού προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στα ράφια των μεγάλων σούπερ μάρκετς, για λόγους οικονομίας. Τότε ήταν… λοιπόν που οι διοικήσεις των μεγάλων αλυσίδων λιανικής αποφάσισαν να προχωρήσουν …αθόρυβα σε αυξήσεις τιμών στα συγκεκριμένα προϊόντα, για να αξιοποιήσουν αυτή τη στροφή.
Και κάπως έτσι, φτάσαμε σήμερα, οι ανατιμήσεις αυτές να έχουν ξεπεράσει σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και το 30%. Βεβαίως, τα σούπερ μάρκετς, το ίδιο διάστημα έκαναν και μειώσεις στα επώνυμα προϊόντα τους. Τα οποία όμως δεν είναι αυτά τα οποία – λόγω τιμής – προσελκύουν πλέον το αγοραστικό ενδιαφέρον.
Κι έτσι οι αλυσίδες «έκαναν την καρδιά τους πέτρα» και άρχισαν να ακριβαίνουν τα έως πρόσφατα φθηνά τους προϊόντα. Αυτή τη στιγμή υπολογίζεται ότι στα ράφια των σούπερ μάρκετ κυκλοφορούν 574 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ελάχιστα απ’ αυτά έχουν μείνει έξω από το χορό των ανατιμήσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: