ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2013

Το «ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ» του συνταξιούχου με τα 28 ακίνητα και το moncler...άκι!

Συνταξιούχος με 28 ακίνητα
Πλήθος ακινήτων στην Αθήνα, τη Μύκονο και την Ευρυτανία, ένα «αξιοπρεπές» ετήσιο εισόδημα που ξεπερνά τα 100.000 ευρώ... αλλά και τρία αυτοκίνητα ΙΧ (ένα της συζύγου του και δύο δικά του, τα οποία ελέγχονται αν έχουν τις σωστές πινακίδες) εμφανίζονται στη δήλωση πόθεν έσχες του πρώην υπουργού και αρνητικού πρωταγωνιστή της χθεσινής μέρας Μιχάλη Λιάπη.

Εισοδήματα
Ο συνταξιούχος βουλευτής, όπως καταγράφεται χαρακτηριστικά στη δήλωσή του, δηλώνει εισόδημα 109.223 ευρώ και η σύζυγός του 29.250 ευρώ. Συνολικά, μαζί με τη σύζυγό του και το παιδί τους, κατέχουν μερίδια σε 28 ακίνητα. Ειδικότερα, 6 διαμερίσματα, εκ των οποίων τα δύο τα έχει παραχωρήσει στο παιδί του, με πάρκινγκ και αποθήκη στο Χαλάνδρι από 45 έως και 82 τετραγωνικά μέτρα, οικία 223 τ.μ. στη Μύκονο με πισίνα σε 5 στρ. έκταση, οικόπεδο 5 στρ. επίσης στη Μύκονο, δύο γραφεία 116 και 120 τ.μ. στη λεωφόρο Κηφισίας, καθώς και οικία 233 τ.μ. στον οικισμό Μεγάλο Χωριό Ευρυτανίας. Η σύζυγός του κατέχει οικία 451 τ.μ. στη λεωφόρο Κηφισίας.

Καταθέσεις
Οι καταθέσεις του πρώην υπουργού φτάνουν περίπου τις 46.000 ευρώ, ενώ ο ίδιος έχει δηλώσει τρία αυτοκίνητα, δύο δικά του και ένα της συζύγου του, τα οποία δεν έχουν κάνει και πολλά χιλιόμετρα. Το επίμαχο τζιπ, το οποίο είχε και τις πλαστές πινακίδες, είναι τεσσάρων ετών αυτοκίνητο, αφού αγοράστηκε λίγο πριν από το ξέσπασμα της κρίσης, το 2009.

ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΔ
Ντόλτσε βίτα στη Γερμανία με χορηγία Χριστοφοράκου
Αυτό που επί τέσσερα συναπτά έτη προσπαθούσε να αποφύγει όπως ο... διάολος το λιβάνι, τελικά το υπέστη και μάλιστα με έναν άσχημο και εξευτελιστικό τρόπο... Ο λόγος για τον Μ. Λιάπη, ο οποίος από χθες «πρωταγωνιστεί» σε μία υπόθεση που δεν τιμά ούτε τον ίδιο ως πρώην υπουργό Μεταφορών, ούτε τον πολιτικό κόσμο στο σύνολό του. Η μικροπρέπεια την οποία επέδειξε, πλαστογραφώντας τις πινακίδες του υπερπολυτελούς του τζιπ, γεγονός που οδήγησε και στη σύλληψή του από την ΕΛ.ΑΣ, προκάλεσε σοκ τόσο στη ΝΔ όσο και στην οικογένεια Καραμανλή.

Από το Μέγαρο Μαξίμου έκαναν λόγο για «ιλαροτραγωδία» και παράλληλα υπενθύμιζαν -θέλοντας να δείξουν και την απόσταση που υπάρχει μεταξύ του πρωθυπουργού και του πρώην υπουργού- ότι ο κ. Αντ. Σαμαράς έχει να μιλήσει με τον κ. Λιάπη τέσσερα ολόκληρα χρόνια.

Από την άλλη πλευρά, στον «κύκλο» του κ. Κ. Καραμανλή ήταν εμφανής η αμηχανία και μέχρι αργά χθες τη νύχτα κανείς εκ των συνεργατών του δεν ήθελε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο. Είναι γνωστό, άλλωστε, πως οι διαφορές σε επίπεδο πολιτικής φιλοσοφίας και εν γένει κοινωνικής συμπεριφοράς μεταξύ των δύο εξαδέλφων είναι χαώδεις...
Ο κ. Λιάπης, ο οποίος μίλησε για «απερισκεψία» και ζήτησε «συγνώμη», δεν ήταν η πρώτη φορά που προκάλεσε αρχικά αμηχανία και στη συνέχεια οργή στην παράταξη που τον ανέδειξε, τον «έκανε» υπουργό σε τρεις διαφορετικές 4ετίες και του προσέδωσε κύρος και πολιτική υπόσταση. Η πρώτη επί των κυβερνήσεων Μητσοτάκη και οι άλλες δύο επί των ημερών του Κ. Καραμανλή.

Πιο χαρακτηριστική ήταν η περίπτωση με το ταξίδι που έκανε με τον τότε ισχυρό άνδρα της Siemens Μ. Χριστοφοράκο, προκειμένου να παρακολουθήσει με τον γιο του τον αγώνα της Εθνικής μας ομάδας ποδοσφαίρου με τη Βραζιλία. Η κατηγορία που κλήθηκε να αντιμετωπίσει όχι μόνον ο ίδιος, αλλά ολόκληρη η κυβέρνηση Καραμανλή τότε, ήταν ότι ο υπουργός Μεταφορών δέχθηκε να συνταξιδεύσει και να διαμείνει σε πολυτελές ξενοδοχείο στη Γερμανία με έξοδα του επικεφαλής μίας εταιρείας που συνεργαζόταν με το ελληνικό Δημόσιο και συγκεκριμένα με το υπουργείο του κ. Λιάπη.
Σκάφος... φορτηγό
Παράλληλα, ο κ. Λιάπης είχε και κακή σχέση με το... «πόθεν έσχες». Εχει δηλώσει -εκ παραδρομής, είχε πει τότε ο ίδιος- το σκάφος του ως φορτηγό, ενώ παράλληλα και πάλι από λάθος είχε διεκδικήσει το ΕΚΑΣ.

Οι «κακές γλώσσες» ανέφεραν ότι όλοι αυτοί οι λόγοι, και κυρίως το ταξίδι στη Γερμανία, οδήγησαν τον τότε πρωθυπουργό κ. Κ. Καραμανλή στην αντικατάσταση του κ. Λιάπη στο υπουργείο Μεταφορών και στη συνεχεία στην άσκηση πίεσης για να μην είναι υποψήφιος στις εκλογές του '09, όπως και συνέβη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: