ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Mεστός λόγος επιπέδου απο τον φασίστα Νότη

«Να πάνε γ@μ@θούν όσοι με λένε Χρυσαυγίτη»

Συνεχίζει να προκαλεί ο γνωστός τραγουδιστής Νότης Σφακιανάκης αναφορικά με τη Χρυσή Αυγή. Παρά τις αντιδράσεις που έχουν ξεσηκώσει οι δηλώσεις στήριξης στη Χρυσή Αυγή και τη σφοδρή κριτική που έχει δεχθεί ο Νότης Σφακιανάκης δείχνει αμετανόητος. Σε δηλώσεις του επιτίθεται τόσο κατά της Δέσποινας Βανδή ός και κατά της Έλενας Ακρίτα για την κριτική που του άσκησαν.
«Δεν είναι οι δηλώσεις μου αυτό στο οποίο θα έπρεπε να εστιάσει ο κόσμος, αλλά αυτά που συμβαίνουν! Τα συμβάντα είναι συνταραχτικά. Η δικτατορία που αυτή τη στιγμή ζούμε, που φυλακίζει ανθρώπους όπως και αν λέγονται, από όπου και αν προέρχονται, είναι υπαρκτή. Αύριο θα σου χτυπήσουν τη δική σου πόρτα, τη δική μου… κατάλαβες; Ο Νότης Σφακιανάκης είμαι, Έλληνας και μόνο. Αυτό είμαι. Πες τους να πάνε να γ*μ*θούν* από όπου και αν προέρχονται. Εγώ δεν έχω ιδιοτέλεια, εσένα σκέφτομαι που αύριο, δεν θα έχεις δουλειά. Εγώ είμαι ταχτοποιημένος, εσένα σκέφτομαι που αύριο θα σε τυραννήσουν, θα σε κλείσουν φυλακή, επειδή θα πεις τη γνώμη σου…», δήλωσε ο γνωστός τραγουδιστής στο Star.
Ο Νότης Σφακιανάκης επιτέθηκε και κατά της Δέσποινας Βανδή για την επιλογή της να αποχωρήσει από το σχήμα.
«Εγώ ήμουν μετανάστης, εγώ δεν ήμουν παιδί μεταναστών! Ήμουν ο ίδιος μετανάστης με τη μητέρα μου. Είναι λάθος η επιλογή της, είναι άκαιρη και άκυρη… Σέβομαι την άποψη και τη θέση του κάθε ανθρώπου όπως επιθυμώ και απαιτώ να σέβονται και τη δική μου».
Δεν σταμάτησε όμως εκεί καθώς επιτέθηκε και κατά της Έλενας Ακρίτα για το σχόλιο της «σαν πληγωμένο φασιστόπουλο στο χώμα», λέγοντας: «Από πού και ως πού σηκώνουν ανάστημα αυτοί που είναι μέσα στο καθεστώς; Βουλευτής δεν ήταν με το ΠΑΣΟΚ η μητέρα της; Τι να μας πει τώρα;».

Δεν υπάρχουν σχόλια: