ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Άδωνις Γεωργιάδης: «Μου έριξε κουτουλιά ο Κασιδιάρης»



Άδωνις Γεωργιάδης: «Μου έριξε κουτουλιά ο Κασιδιάρης»





O αδωνις Γεωργιάδης αποκάλυψε στο «Πρωινό ΑΝΤ1» ότι είχε πέσει θύμα της βίας του Ηλία Κασιδιάρη.Ο υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας δήλωσε στον Γιώργο Παπαδάκη ότι πριν 3 χρόνια είχε κι ο ίδιος πέσει θύμα του εκπροσώπου της Χρυσής Αυγής:

«Πριν από τρία χρόνια στην πλατεία Αττικής, είχα πάει να παραλάβω ένα ψήφισμα των κατοίκων για το μεταναστευτικό. Εγώ δεν γνώριζα τότε τον κ. Κασιδιάρη. Με περικύκλωσε μαζί με άλλους δέκα και μου είπε "τι θες εσύ εδώ ρε;" και κάτι άλλα. Γενικώς, με μισούν εμένα στην Χρυσή Αυγή», ανέφερε αρχικά.

Και πρόσθεσε: «Εγώ δεν έδωσα σημασία, είπα "αφήστε με να κάνω τη δουλειά μου". Ο συγκεκριμένος κύριος, λοιπόν, μου εριξε μια κουτουλιά. Κυκλοφορούσα με ένα τεράστιο καρούμπαλο για μέρες στη Βουλή




Δεν υπάρχουν σχόλια: