ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Ξεκάθαρες κουβέντες από τον Βασίλη Σπανούλη



Ξεκάθαρες κουβέντες από τον Βασίλη Σπανούλη, ο οποίος μίλησε για τα όσα έγιναν στον χθεσινό τρίτο τελικό στο ΣΕΦ. Δήλωσε πως αισθάνεται μεγάλη απογοήτευση, όχι τόσο επειδή χάθηκε το Πρωτάθλημα, αλλά για τον τρόπο με όλα τα επεισόδια που έγιναν στο ΣΕΦ. "Δεν μας σέβονται", τόνισε με παράπονο ο αρχηγός των ερυθρολεύκων, ενώ είπε στους συμπαίκτες του στα αποδυτήρια: "Είπα και στα παιδιά στα αποδυτήρια πως είμαι πολύ περήφανος που ήμουν και είμαι συμπαίκτης τους. Αυτά τα δύο χρόνια ήταν από τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου". Αναλυτικά όλα όσα είπε ο αρχηγός του Θρύλου:

"Το ματς είναι ντέρμπι, θέλει τόσο χρόνο ακόμη και διακόπτεται το παιχνίδι. Αυτό δεν έχει ξαναγίνει στην ιστορία του αθλητισμού. Κάθε χρόνο γίνονται και χειρότερα τα πράγματα. Περνάμε δύσκολες στιγμές σαν χώρα κι αντί να δίνουμε το καλό παράδειγμα, εμείς δίνουμε το κακό παράδειγμα", είπε αρχικά ο Βασίλης Σπανούλης και πρόσθεσε: "Αυτός είναι ο αθλητισμός, δυστυχώς. Ντρέπομαι που το λέω αυτό. Ξέρετε ότι λατρεύω την πατρίδα μου, είμαι περήφανος γι’ αυτή, αλλά δεν είναι αθλητισμός αυτός. Έχει ξεφύγει από τα όρια του αθλητισμού. Ζούμε σε μια εποχή με τρομερή κρίση, είδαμε τι γίνεται με την ΕΡΤ, βλέπουμε τι γίνεται στον κόσμο γύρω μας. Περνάμε δύσκολα κι εκεί που το μπάσκετ ήταν το καλό παράδειγμα για όλους αυτούς, δυστυχώς πάμε προς το μέρος τους".

Στη συνέχεια, ο αρχηγός των Πειραιωτών, αναφέρθηκε στο ντόπινγκ: "Ασχολούμαστε με όλα τα πράγματα, με ντόπινγκ, με το ένα με το άλλο, υποβαθμίζουμε το ευρωπαϊκό της μιας ομάδας και με τόσα άλλα που γίνονται πίσω από το μπάσκετ. Ρε παιδιά, δεν παίρνουμε ναρκωτικά για να μας παίρνουν αίμα. Αυτό δεν γίνεται πουθενά! Μπορούν να μου πάρουν δέκα μποτίλιες αίμα; Δίνουμε κάθε μήνα εξετάσεις. Είναι δυνατόν; Είναι δυνατόν να λένε ότι πήραμε το ευρωπαϊκό επειδή ήμασταν ντοπαρισμένοι; Πού γίνονται αυτά; Αυτά είναι ξεφτίλα για την πατρίδα μας".

Έπειτα είπε: "Η χρονιά ήταν εκπληκτική. Το να πάρει μια ομάδα με τόσο χαμηλό μπάτζετ δύο συνεχόμενες Ευρωλίγκες είναι κάτι το ασύλληπτο. Όποιος έχει πιάσει λίγο την μπάλα στα χέρια του καταλαβαίνει ότι ομάδες με 40 εκατ. μπάτζετ παλεύουν χρόνια να πάρουν μια Ευρωλίγκα κι εμείς πήραμε δύο συνεχόμενες καθαρές Ευρωλίγκες παίζοντας εξαιρετικό μπάσκετ. Είπα και στα παιδιά στα αποδυτήρια πως είμαι πολύ περήφανος που ήμουν και είμαι συμπαίκτης τους. Αυτά τα δύο χρόνια ήταν από τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου, με τρομερές επιτυχίες, δύο Ευρωλίγκες κι ένα πρωτάθλημα. Όμως δυστυχώς δεν βρίσκεις το δίκιο σου εδώ πέρα. Δεν μας σέβονται, δεν σέβονται τίποτα".

Ο Έλληνας γκαρντ πρόσθεσε στη συνέχεια: "Εμείς με τα παιδιά του Παναθηναϊκού είμαστε πάρα πολύ καλά. Υπάρχει σεβασμός και αλληλοεκτίμηση. Ο καθένας χαίρεται με την επιτυχία του άλλου. Όμως δυστυχώς αυτό δεν το καταλαβαίνει ο καθένας. Η απογοήτευσή είναι μεγάλη όχι γιατί χάσαμε το πρωτάθλημα, αλλά για τον τρόπο που το χάσαμε και όλα αυτά που γίνονται".

Σε ερώτηση για το αν τον ενοχλεί που ο Ολυμπιακός παρότι κατέκτησε την Ευρωλίγκα, έχασε στο τέλος το πρωτάθλημα, ενώ χρεώθηκε και με τα επεισόδια στο ανέφερε: "Βέβαια με ενοχλεί. Είναι σαν να μην έχεις κάνει τίποτα δύο χρόνια. Ρε παιδιά, έχουμε πάρει δύο Ευρωλίγκες. Πάμε στο εξωτερικό και μας σέβονται οι πάντες. Κι ερχόμαστε εδώ και μας μεταχειρίζονται λες και είμαστε τίποτα. Εγώ πήγα έδωσα το χέρι μου στα παιδιά του Παναθηναϊκού. Όλοι μας προσπαθούμε να παίξουμε μπάσκετ. Αυτό δεν είναι αθλητισμός. Παίζουμε ένα άλλο σπορ στην Ελλάδα κι ένα άλλο στην Ευρώπη. Αν αρέσει στους ιθύνοντες, μαγκιά τους, να το χαίρονται".

Τέλος, για το αν όλα αυτά που έγιναν θα τον επηρεάσουν, όσον αφορά το μέλλον του δήλωσε: "Δεν ξέρω, δεν σκέφτομαι τώρα για συμβόλαια και τέτοια. Όμως αυτό που ζούμε στην Ελλάδα δεν είναι αθλητισμός".

Δεν υπάρχουν σχόλια: