Tην έγκρισή της για τη δημιουργία γραμμής υπερυψηλής ταχύτητας HS2 ανάμεσα στο Λονδίνο και το Μπέρμινγχαμ έδωσε η κυβέρνηση της Βρετανίας παρά τις αντιρρήσεις από τις τοπικές κοινωνίες και περιβαλλοντικούς φορείς για την βιωσιμότητα του έργου και τις επιπτώσεις σε ευαίσθητα οικοσυστήματα.
Το συνολικό κόστος προϋπολογίζεται σε 33 δισεκατομμύρια λίρες (περίπου 40 δις. ευρώ) και η πρώτη φάση ως το Μπέρμινγχαμ θα ολοκληρωθεί το 2026 ενώ αργότερα, ως το 2033, πρόκειται να επεκταθεί και βορειότερα.
Τα οφέλη, κατά την κυβέρνηση, θα φτάσουν τα 47 δις. λίρες καθώς το έργο θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας και πλούτο κατά μήκος της διαδρομής.
Οι συρμοί θα κινούνται με ταχύτητες πάνω από 300 χιλιόμετρα την ώρα και θα διανύουν τη διαδρομή σε 45 λεπτά, το μισό του χρόνου που χρειάζεται σήμερα.
Πάντως για να καθησυχάσει τις ανησυχίες οικολογικών φορέων η υπουργός Μεταφορών της Βρετανίας Τζαστίν Γκίνιν ανακοίνωσε ότι θα κατασκευαστούν δεκάδες χιλιόμετρα σήραγγας ώστε να προστατευτούν περιοχές μεγάλου φυσικού κάλλους.
Επιπλέον οργανώσεις πολιτών που αντιτίθενται στο σχέδιο υποστηρίζουν ότι δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης του έργου και ότι δεν υπάρχουν τα χρήματα για την κατασκευή του.
Σε κάθε περίπτωση, η έγκριση του έργου από το Κοινοβούλιο θα γίνει το 2013 ή το 2014 και μάλλον είναι δεδομένη καθώς οι Εργατικοί υποστηρίζουν το έργο.
Το συνολικό κόστος προϋπολογίζεται σε 33 δισεκατομμύρια λίρες (περίπου 40 δις. ευρώ) και η πρώτη φάση ως το Μπέρμινγχαμ θα ολοκληρωθεί το 2026 ενώ αργότερα, ως το 2033, πρόκειται να επεκταθεί και βορειότερα.
Τα οφέλη, κατά την κυβέρνηση, θα φτάσουν τα 47 δις. λίρες καθώς το έργο θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας και πλούτο κατά μήκος της διαδρομής.
Οι συρμοί θα κινούνται με ταχύτητες πάνω από 300 χιλιόμετρα την ώρα και θα διανύουν τη διαδρομή σε 45 λεπτά, το μισό του χρόνου που χρειάζεται σήμερα.
Πάντως για να καθησυχάσει τις ανησυχίες οικολογικών φορέων η υπουργός Μεταφορών της Βρετανίας Τζαστίν Γκίνιν ανακοίνωσε ότι θα κατασκευαστούν δεκάδες χιλιόμετρα σήραγγας ώστε να προστατευτούν περιοχές μεγάλου φυσικού κάλλους.
Επιπλέον οργανώσεις πολιτών που αντιτίθενται στο σχέδιο υποστηρίζουν ότι δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης του έργου και ότι δεν υπάρχουν τα χρήματα για την κατασκευή του.
Σε κάθε περίπτωση, η έγκριση του έργου από το Κοινοβούλιο θα γίνει το 2013 ή το 2014 και μάλλον είναι δεδομένη καθώς οι Εργατικοί υποστηρίζουν το έργο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου