ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Δημοσιοι υπάλληλοι αιτουνται αυτο-μισθοδοσία

Ονομάζομαι Καραχεμπουτζάζογλου Άνθιμος και είμαι ένας απο τους Δημόσιους υπάλληλους που επιθυμούν να βοηθησουν την κυβέρνηση να πετύχει τους στόχους του μεσοπροθεσμου προγράμματος και να βγάλει την χωρα απο την κρίση . Πάντα στις δύσκολες στιγμες βοηθούσα και ήμουν εκεί .
 Ετσι λοιπον προτείνω να μου επιστραφεί όλη η περιουσία που ανήκε στην οικογένεια μου απο το 1854 ( δεσποτατο της Ηπείρου, Αλαμάνα , Κολονάκι και παρυφες Διόνυσου) και δεσμεύομαι να παραιτηθω απο το Δημόσιο , να μην διεκδικήσω αποζημίωση και αναλάβω την μισθοδοσία μου.
Ετσι πετυχαίνουν δύο μεγάλοι στόχοι:

1. Μικραίνει το Δημόσιο.
2. Περνάει ένα μεγάλο κομμάτι στην ιδιωτική πρωτοβουλία

                                                                                 Με τιμη
                                                    Καραχεμπουτζάζογλου Άνθιμος

ΥΓ Επίσης δεσμευομαι να πείσω για το ίδιο και τους απογόνους του Διγενή Ακρίτα που είναι φίλοι μου 

Δεν υπάρχουν σχόλια: