ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

«Ομορφάντραααα μου!»

«Ομορφάντραααα μου!» είναι το σλόγκαν των ημερών και πίσω από αυτό κρύβεται ο πιο πειστικός, πιο γλυκός πωλητής hotdog, Μανώλης Μαυροματάκης, ο οποίος με τις εκπληκτικές του ατάκες στην διαφήμιση εταιρείας κινητής τηλεφωνίας προκαλεί κυριολεκτικά… χαμό! Πώς προέκυψε όμως η διαφήμιση για εκείνον; ....
«Η διαφήμιση είναι κομμάτι της δουλειάς μου όπως είναι ο κινηματογράφος, η τηλεόραση και το θέατρο. Απλώς η διαφήμιση είναι το μεγαλύτερο οικονομικό δώρο μου. Όποτε τυχαίνει και μου αρέσει κάτι και δεν με προσβάλλει, το κάνω. Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που κάνω διαφήμιση. Η πιο σουξεδιάρα που έχει γίνει ήταν με το Τζόκερ. Πήγαινα να κάνω check-in στο αεροδρόμιο και με ρωτούσαν «Πετάει ο γάιδαρος;» και απαντούσα: «Πετάει». Τη χαρακτηρίζω επιτυχημένη γιατί τότε όπου πήγαινα με ρωτούσαν αν πετάει ο γάιδαρος. Δυστυχώς όμως για μένα η αναγνωρισιμότητα από ένα σημείο και μετά είναι κόστος. Το να με σταματήσει κάποιος και να μου πει ότι του άρεσα, ότι ήταν καλό αυτό που έκανα, το καταλαβαίνω. Το να περνάς και να σου λένε “ομορφάντρα μου!” είναι κάτι διαφορετικό. Δεν κάνω το ψώνιο. Απλώς έτσι είναι ο χαρακτήρας μου και δεν μου αρέσουν αυτά» τόνισε σε συνέντευξή του στο Βήμα ο ηθοποιός. Όσον αφορά το αν επιλέγει κάποιον συγκεκριμένο ρόλο στα διαφημιστικά, απάντησε: «Στο θέατρο παίζω μεγάλη γκάμα ρόλων σε σχέση με αυτό που μου ζητούν από τα κάστινγκ στη διαφήμιση. Ο τύπος στο διαφημιστικό είναι αυτός που είδατε, ένας λαϊκός τύπος. Οι ρόλοι στο θέατρο είναι πάρα, μα πάρα πολλοί». Πόσο κοντά όμως είναι ο ίδιος στον χαρακτήρα που υποδύεται; «Έχω μεσοαστική καταγωγή. Οι γονείς μου ήταν λαϊκοί και απλοί άνθρωποι από χωριά της Κρήτης και της Ναυπάκτου. Δεν με έμαθαν να έχω τη μύτη μου ψηλά. Για παράδειγμα, μου έκανε εντύπωση όταν κάποια στιγμή κατάλαβα ότι κάνοντας αυτή τη δουλειά θα πρέπει να προμοτάρεις τον εαυτό σου και να λες «κάνω αυτό και κάνω το άλλο». Εγώ είχα μάθει από το σπίτι μου να μην κοκορεύομαι. Είχα μάθει ότι αυτό δεν είναι αξία στη ζωή, αλλά το αν είσαι καλός να σου το αναγνωρίζουν οι άλλοι».
Τα λεφτά από τη διαφήμιση είναι καλά; Τι δηλώνει ο ίδιος; «Δεν το συζητάμε! Τα λεφτά της διαφήμισης είναι ένα ολόκληρο συμβόλαιο! Είναι όσα πληρωνόμαστε για επτά μήνες στο θέατρο». Με το συγκεκριμένο διαφημιστικό τον αναγνωρίζουν όλοι και εκείνος λέει: «Δεν τολμάω να κάνω δυο βήματα και με αναγνωρίζουν. Είναι απίστευτο. Να φανταστείτε ότι με πήραν να πάω στην πρωινή εκπομπή του Παπαδάκη! Αν είναι δυνατόν! Όταν το έκανα δεν περίμενα αυτόν τον χαμό! Δεν το κάνω θυσιάζοντας την καριέρα μου. Το βαριέμαι, δεν μου αρέσει. Το σώμα μου δεν το σηκώνει να πάω στις εκπομπές».

gossip-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια: