Ανοιγμα σε νέες αγορές πραγματοποιούν πλέον τα ηλεκτρονικά καταστήματα, καθώς βλέπουν αγοραστικό ενδιαφέρον σε μια σειρά από νέες κατηγορίες.
Προϊόντα σπιτιού, προσωπικής περιποίησης, αξεσουάρ, ακόμη και αθλητικά είδη συγκαταλέγονται ανάμεσα στις νέες προσθήκες με τις οποίες διευρύνουν την γκάμα τους.
Οι καταναλωτές - εν μέσω κρίσης - εστιάζονται στο τρίπτυχο καλές τιμές, προσφορές και ασφάλεια στις αγορές, με αποτέλεσμα το ενδιαφέρον τους για ηλεκτρονικές αγορές υψηλής ποιότητας να αυξάνεται, ακόμη και σε κατηγορίες προϊόντων που μέχρι πρότινος αγόραζαν μονάχα από φυσικά καταστήματα.
Ετσι, ενώ μέχρι πρότινος οι ηλεκτρονικές αγορές ήταν σχεδόν συνυφασμένες με την τεχνολογία, πλέον στο ψηφιακό καλάθι προστίθενται και προϊόντα που καμία σχέση δεν έχουν με κινητά τηλέφωνα, υπολογιστές ή ηλεκτρονικές συσκευές.
Μάλιστα, κάποιες επιχειρήσεις προβλέπουν κατακόρυφη αύξηση του ενδιαφέροντος στο μέλλον, δημιουργώντας ήδη ψηφιακά υποκαταστήματα, τα οποία εξειδικεύονται σε ειδικές κατηγορίες προϊόντων.
Το Get itnow.gr. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του ηλεκτρονικού καταστήματος Getitnow.gr. Το μεγαλύτερο ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ήδη αναγνωρισμένο και λίγους μόνο μήνες μετά την επίσημη λειτουργία του επεκτείνεται σημαντικά, καθώς δημιούργησε το shop in shop Me&Home (www.meandhome.gr), το οποίο διαθέτει δεκάδες χιλιάδες προϊόντα τόσο για προσωπική φροντίδα όσο και για το σπίτι.
«Οι καταναλωτές αναζητούν τον τελευταίο καιρό ολοένα και περισσότερο τις καλύτερες τιμές, αλλά και την ευκολία που τους δίνει το Internet. Και πέρα από την τεχνολογία διαπιστώσαμε ότι υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες ώστε να ικανοποιήσουμε τους καταναλωτές σε μια πληθώρα προϊόντων,» λέει ο κ. Νίκος Βαρβαδούκας, διευθυντής marketing του Getitnow.gr.
Το Me&Home. Ετσι, η εταιρεία προχώρησε στη δημιουργία μιας νέας ενότητας, πιο ταιριαστής με τα προϊόντα αυτά, με την ονομασία Me&Home.
Σε αυτό το ηλεκτρονικό κατάστημα ο πελάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε περισσότερα από 200.000 προϊόντα, τα οποία αφορούν τον ίδιο αλλά και τον χώρο του. Στην πρώτη κατηγορία περιλαμβάνονται προϊόντα άθλησης και υγείας, προσωπικά αξεσουάρ, ρολόγια, ειδικά προϊόντα για τη μητέρα και το παιδί, προϊόντα για κατοικίδια ζώα και βιβλία. Στη δεύτερη μπορεί να βρει προϊόντα για τον κήπο, εργαλεία, έπιπλα, λευκά είδη και είδη διακόσμησης.
Ουσιαστικά δηλαδή, όπως εξηγεί ο κ. Βαρβαδούκας, ο πελάτης μπορεί να βρει μια τεράστια γκάμα σε προϊόντα για τον εαυτό του και το σπίτι του, να τα αγοράσει σε τιμές πολύ χαμηλότερες σε σύγκριση με τη φυσική αγορά και να τα συνδυάσει με μια σειρά από υπηρεσίες που δεν υπάρχουν αλλού στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ενώ το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει ειδική προσφορά κάθε ημέρα, όπως ακριβώς συμβαίνει σήμερα και στο Getitnow.gr.
Σύμφωνα με τον κ. Βαρβαδούκα, το συγκεκριμένο κατάστημα δεν έχει άμεσο ανταγωνισμό στην Ελλάδα. Αν και υπάρχουν ιστοσελίδες μικρότερης εμβέλειας, καμία από αυτές δεν διαθέτει την γκάμα των προϊόντων, τις ανταγωνιστικές τιμές, αλλά και την εξυπηρέτηση που μπορεί να προσφέρει.
Παράλληλα, το λανσάρισμα του Me&Home φέρνει αλλαγές και στο Getitnow.gr, καθώς μετατρέπεται σε ένα αμιγώς τεχνολογικό e-shop, ενώ σύντομα θα ενσωματώσει μια σειρά από επιπλέον υπηρεσίες.
Σημειώνεται ότι πρόσφατα το Getitnow.gr διέθεσε την πρώτη εφαρμογή για iPhone και iPad, και ξεκίνησε τη συνεργασία με τον κορυφαίο φορέα αξιολογήσεων Reevoo, μέσω της οποίας ενσωματώνονται εκατοντάδες χιλιάδες σχόλια και βαθμολογίες από χρήστες. Επίσης, το Getitnow.gr βραβεύθηκε πρόσφατα από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, κατακτώντας την πρώτη θέση στην κατηγορία «Καλύτερη χρήση τεχνολογίας στην Εξυπηρέτηση πελατών».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου