Μεγάλες μειώσεις στα διόδια που πληρώνουν τα οχήματα για διέλευση στα υπό κατασκευή τμήματα, αλλά και μικρότερες σε άλλα, θα περιλαμβάνονται στη συμφωνία κυβέρνησης και εταιρειών που οριστικοποιείται αυτό το μήνα.
Η διαφορά που θα προκύψει για τις κατασκευάστριες εταιρείες που διαχειρίζονται τα τμήματα του δικτύου, θα μετακυλιστεί στις αντίστοιχες συμφωνίες με το Δημόσιο για τα μελλοντικά του έσοδα από την εκμετάλλευση των αυτοκινητόδρομων.
Εντός της Ανοιξης τα νέα διόδια στην Εγνατία
Μέχρι το τέλος Απριλίου εκτιμάται, εξάλλου, ότι η Εγνατία Οδός θα αποκτήσει επτά νέους σταθμούς διοδίων, καθώς έχει ήδη προκηρυχθεί ο σχετικός διαγωνισμός.
Στόχος είναι να καλυφθεί το κόστος συντήρησης του βόρειου άξονα του εθνικού οδικού δικτύου, που σήμερα εκτιμάται στα 60 με 70 εκατ. ευρώ.
Ο κ.Μαγκριώτης τόνισε ότι η Εγνατία Οδός άλλαξε τα δεδομένα στη βόρειο Ελλάδα και την Ήπειρο. Ενδεικτικά, ο μέσος χρόνος μεταξύ Ηγουμενίτσας και Κήπων Εβρου μειώθηκε από τις 12 στις 8 ώρες, ενώ πλέον καταγράφονται μόλις 6 ως 8 ατυχήματα ετησίως, όταν κάποτε κάθε χρονιά θρηνούσαμε 80 με 90 νεκρους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου