Τα 2.050 αεροσκάφη που θα κινούνται µε βιοκαύσιµα από φύκια θα καλύπτουν τη διαδροµή Λονδίνο - Τόκιο σε δυόµισι ώρες πετώντας σε ύψος 20 µιλίων χωρίς να επιβαρύνουν σχεδόν καθόλου το περιβάλλον. Αυτή την πρόβλεψη κάνει η µητρική εταιρεία της Airbus, η EADS, που αποκάλυψε τα σχέδιά της για το υπερηχητικό αεροσκάφος Ζεστ που θα πετά στη στρατόσφαιρα, στην αεροναυπηγική έκθεση Le Bourget στο Παρίσι. Το Ζεστ (Zehst) που σηµαίνει «υπερηχητική µεταφορά µηδενικής εκποµπής καυσαερίων» θα έχει διπλάσια ταχύτητα από το Κονκόρντ εάν υλοποιηθούν τα σχέδια των Ευρωπαίων και των Ιαπώνων.
ΑΚΡΙΒΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ. Το πιθανό κόστος κάθε «διαστηµικής πτήσης» διάρκειας 90 λεπτών από το Παρίσι στη Νέα Υόρκη θα είναι περίπου 6.000 ευρώ. Το αεροσκάφος θα µοιάζει µε τα αµερικανικά διαστηµικά λεωφορεία και θα µπορεί να µεταφέρει 100 επιβάτες µε ταχύτητα έως και 4.800 χλµ. ανά ώρα. Θα διαθέτει τρεις διαφορετικές µορφές προώθησης προκειµένου να περιοριστεί ο θόρυβος και θα είναι απόλυτα φιλικό προς το περιβάλλον. Θα απογειώνεται χρησιµοποιώντας τουρµποτζέτ, τα οποία θα καταναλώνουν βιοκαύσιµα από φύκια ή άλγες. Προκειµένου να φθάσει στο ύψος που προβλέπεται πά νω από την ατµόσφαιρα, οι µηχανές του θα λειτουργούν µε υγρό υδρογόνο και οξυγόνο και όταν πλέον µπει στη στρατόσφαιρα θα κινείται µε άλλου είδους προωθητήρες.
ΧΩΡΙΣ ΠΙΛΟΤΟ. Η εταιρεία Boeing, ο µεγάλος αντίπαλος της Airbus, ανακοίνωσε ότι ετοιµάζει µια νέα γενιά υπερηχητικών αεροσκαφών και έχει ήδη πραγµατοποιήσει δοκιµές µε µοντέλα που δεν χρειάζονται πιλότο.
ΑΚΡΙΒΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ. Το πιθανό κόστος κάθε «διαστηµικής πτήσης» διάρκειας 90 λεπτών από το Παρίσι στη Νέα Υόρκη θα είναι περίπου 6.000 ευρώ. Το αεροσκάφος θα µοιάζει µε τα αµερικανικά διαστηµικά λεωφορεία και θα µπορεί να µεταφέρει 100 επιβάτες µε ταχύτητα έως και 4.800 χλµ. ανά ώρα. Θα διαθέτει τρεις διαφορετικές µορφές προώθησης προκειµένου να περιοριστεί ο θόρυβος και θα είναι απόλυτα φιλικό προς το περιβάλλον. Θα απογειώνεται χρησιµοποιώντας τουρµποτζέτ, τα οποία θα καταναλώνουν βιοκαύσιµα από φύκια ή άλγες. Προκειµένου να φθάσει στο ύψος που προβλέπεται πά νω από την ατµόσφαιρα, οι µηχανές του θα λειτουργούν µε υγρό υδρογόνο και οξυγόνο και όταν πλέον µπει στη στρατόσφαιρα θα κινείται µε άλλου είδους προωθητήρες.
ΧΩΡΙΣ ΠΙΛΟΤΟ. Η εταιρεία Boeing, ο µεγάλος αντίπαλος της Airbus, ανακοίνωσε ότι ετοιµάζει µια νέα γενιά υπερηχητικών αεροσκαφών και έχει ήδη πραγµατοποιήσει δοκιµές µε µοντέλα που δεν χρειάζονται πιλότο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου