ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Ψωμιάδης: Έχω βγάλει μόνο το γυμνάσιο, έκανα ότι μου είπαν οι νομικοί σύμβουλοι.Εγω (κλαψ κλαψ ) ειμαι ενας φτωχός και αγράμματος περιφεριαρχακος (κλαψ κλαψ).




Αίσθηση προκάλεσε η απολογία του Παναγιώτη Ψωμιάδη στο Πενταμελές Εφετείο Θεσσαλονίκης λίγο πριν εκδοθεί η απόφαση ενοχής του για μείωση προστίμου σε πρατηριούχο υγρών καυσίμων που παρανομούσε κατ’ επανάληψη.
Όπως αναφέρουν τα parapolitika.gr ο Νομάρχης δήλωσε:
“Έδρασα μέσα στη νομιμότητα. Ο Νομάρχης βάζει την τελική υπογραφή, αφού πρώτα το έγγραφο έχει ελεγχθεί και εξεταστεί μέχρι να φτάσει στο γραφείο μου. Δεν έχω νομικές γνώσεις. Έβγαλα μόνο το γυμνάσιο γιατί οι γονείς μου δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα να με στείλουν στο Πανεπιστήμιο. Έδρασα, αφού πρώτα συμβουλεύτηκα τον αρμόδιο Αντινομάρχη και τον Νομικό Σύμβουλο της Νομαρχίας.”
Η απολογία του δεν έπεισε τους δικαστές και τώρα ο Περιφερειάρχης τερματίζει άδοξα την πολιτική του καριέρα αφού εκπίπτει από το αξίωμά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: