Μια υπηρεσία «ζωντανών» μεταδόσεων ξεκίνησε το YouTube, κάνοντας για πρώτη φορά ένα μεγάλο βήμα πιο πέρα από τα μαγνητοσκοπημένα βίντεο.
Οι πρώτες πιλοτικές προβολές έγιναν τη Δευτέρα και την Τρίτη, με βίντεο «ζωντανής» ροής (live streaming).
Πρόκειται για επένδυση σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά. Σύμφωνα με την εταιρεία ComScore, που μετρά την κίνηση στο Ίντερνετ, ο χρόνος που αφιερώνουν οι Αμερικανοί σε ζωντανές μεταδόσεις στο Διαδίκτυο αυξήθηκε κατά 648% σε διάστημα μόλις ενός έτους.
Τα «ζωντανά» βίντεο προβλήθηκαν στα κανάλια που διατηρούν στο YouTube τέσσερις εταιρείες διαδικτυακών πολυμέσων: η Young Hollywood, που ασχολείται με διασημότητες του κινηματογράφου, η Next New Networks, που προσφέρει online τηλεοπτικά προγράμματα, το Howcast, που προσφέρει πρακτικές οδηγίες για διάφορες εργασίες, και το Rocketbottom, ένα ιστολόγιο με βίντεο για πολιτιστικά θέματα.
«Πρόκειται για μια πρώτη δοκιμή, για ένα πρώτο βήμα» διευκρίνισε ο Τσος Σίγκελ, διευθυντής παραγωγής του YouTube. «Θα εξετάσουμε διάφορα δεδομένα για τις επιδόσεις της νέας πλατφόρμας μας και, βάσει αυτών, θα αποφασίσουμε πότε θα το διευρύνουμε, με την προοπτική να το ανοίξουμε για όλους τους συνεργάτες μας σε βάθος χρόνου», συμπλήρωσε.
Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που το YouTube προσφέρει ζωντανό πρόγραμμα. Χρησιμοποιώντας τεχνολογίες άλλων εταιρειών, είχε μεταδώσει στο παρελθόν μια συναυλία των U2, παιχνίδια κρίκετ στην Ινδία, καθώς και το πρώτο διάγγελμα του Μπαράκ Ομπάμα στον αμερικανικό λαό.
Αυτή τη φορά θα αξιοποιήσει τη δική της πλατφόρμα για να αναμετρηθεί με μικρότερες αλλά καθιερωμένες εταιρείες του «ζωντανού» βίντεο, όπως οι Ustream.tv, Justin.tv και Livestream.com.
Περισσότερο επιτυχημένη από τις υπηρεσίες αυτές είναι η Ustream, η οποία είχε τον Ιούλιο 3,2 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες. Συγκριτικά, οι μοναδικοί επισκέπτες του YouTube τον ίδιο μήνα ήταν 143,2 εκατομμύρια
Πηγη : Τα Νεα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου