ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Σε λιγο καιρό στις ΗΠΑ τα ΜΜΕ θα λένε τι καλή είναι η ΒΡ

Τη διαφημιστική δαπάνη στα αμερικανικά ΜΜΕ τριπλασίασε η BP,   μετά την περιβαλλοντική καταστροφή σε πλωτή εξέδρα άντλησης πετρελαίου στον Κόλπο του Μεξικού, αναφέρθηκε σήμερα από μέλη του Κογκρέσου, μέλη της Επιτροπής Ενέργειας, που ανέφεραν ότι σύντομα ο όμιλος θα γνωστοποιήσει τα συνολικά ποσά, που καταβάλλει για διαφήμισή του. 

"Από τον Απρίλιο του 2010 και έως τον Ιούλιο, ο όμιλος BP δαπάνησε σχεδόν 93,42 εκατομ.δολάρια, για να διαφημιστεί" στις ΗΠΑ, "κυρίως σε τοπικά ή σε εθνικά περιοδικά και εφημερίδες" (...) "από δύο Πολιτείες προηγούμενα, σε 17 σήμερα, σύντομα δε θα μας ενημερώσει για τα συνολικά ποσά που καταβάλλει, σε όλα τα αμερικανικά μμε, για να διαφημιστεί", απάντησαν οι δύο βουλευτές.

"Η ανωτέρω είναι τριπλάσια δαπάνη, συγκριτικά με το ίδιο διάστημα το 2009".

-Ο όμιλος ανέφερε ότι "διαφημίζεται, τώρα, για μία σειρά λόγους, και για να πληροφορηθούν οι κάτοικοι της περιοχής του Κόλπου Μεξικού για την προσπάθειά του να απορυπάνει την θαλάσσια περιοχή".

Δεν υπάρχουν σχόλια: