ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Eιπε λαθμνο ος τον εθνικο ύμνο μπροστά σε 110 εκατ. θεατές. Αντε και στους Ολυμπιακους αγώνες

Κριστίνα αγκιλέρα.  Τι τον ήθελε τον Εθνικό  Υµνο;
ΡΕΚΌΡ τηλεθέασης στην ιστορία της αµερικανικής τηλεόρασης έκανε ο τελικός του αµερικανικού φούτµπολ, το περίφηµο Super Bowl, αλλά και η γκάφα της Κριστίνα Αγκιλέρα.

Το Ιερό Δισκοπότηρο του δηµοφι λέστερου αθλήµατος των ΗΠΑ,το περίφηµο Vince Lombardi Trophy, κατέληξε για 13η φοράστα χέριατων παικτών των Green Bay Packers που νίκησαν31-25τους Pittsburgh Steelers. Ωστόσο, ο τελικόςθα µείνειστην ιστορία γιατηνγκάφατηςβραβευµένης µε Γκράµι τραγουδίστριας να µπερδέψει τουςστίχους του αµερικανικού εθνικού ύµνου και αντί να πει «O’er the ramparts we watched were so gallantlystreaming», «είπε «What so proudly we watched at the twilight’s last gleaming?», µία παραλλαγή ενός στίχου που είχε ήδη ερµηνεύσει.

Αν και οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης κατακλύστηκαν από µηνύµαταγια τηνγκάφα της Αγκιλέρα, ηκριτικήπου της ασκήθηκε ήταν σχετικάήπια. Η ίδια πάντως έσπευσε ναζητήσει συγγνώµη αναφέροντας σε ανακοίνωσή της πως «µπορώ να ελπίζω ότι όλοι ένιωσαν την αγάπη µου γι’ αυτήν τη χώρα και πωςτο πραγµατικό πνεύµα του εθνικού της ύµνου µεταδόθηκε».

Αν λάβουµε πάντως υπόψη πως δεν υπάρχει καλή και κακή δηµοσιότητα, ηΑγκιλέρα πρέπει να είναιευχαριστηµένηαφού ο 45ος τελικός θα είναι όπως όλα δείχνουν το τηλεοπτικό γεγονός µε τηµεγαλύτερη τηλεθέαση στην ιστορία της αµερικανικής τηλεόρασης. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουνπως τον παρακολούθησαν περίπου 106,5 εκατ. τηλεθεατές µε µερίδιο τηλεθέασης 71% επί των ανοιχτών δεκτών!

Στο µεγαλύτερο σόου του πλανήτη η κάθε τηλεοπτική διαφήµιση διάρκειας30 δευτερολέπτων στοίχισε 3 εκατ. δολάρια και οι εταιρείες, κυρίωςοι αυτοκινητοβιοµη χανίες, έκαναν ουρά για να διαφηµιστούν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: