ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ
Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.
Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”
ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…
Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010
ΑLΚΥΟΝ TRAVEL AΛΟΝΝΗΣΟΣ: ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΩΡΙΣΕΙ ΔΥΟ ΓΑΙΔΑΡΩΝ ΑΧΥΡΑ
Την Κυριακή 22 Αυγούστου το πρωι το πλοίο της HELLENIC SEAWAYS δεν μπορεσε να προσεγγίσει το λιμάνι της Αλοννήσου λόγω δυσμενων καιρικών συνθηκών , αφήνωντας στο νησί περίπου 40 αυτοκίνητα και μηχανές και 200 περίπου επιβάτες.
Μεχρί εδώ όλα φυσιολογικά .
Απο το σημείο αυτό αρχίζει να ξεδιπλώνεται η απίστευτη ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ του πρακτορείου ΑLΚΥΟΝ TRAVEL να διαχειριστεί την κατασταση.
Με μόνο μια υπάλληλο προσωπικό αρνείται να βγάλει οποιαδήποτε ανακοίνωση και κραταει σε αγωνία και αβεβαιότητα όλο τον κόσμο.
Μπροστα απο ένα γκισέ σχηματίζονται τρεις ουρές απο 200 περίπου άτομα , που αλλοι προσπαθούσαν να ενημερωθούν , αλλοι να αλλάξουν εισητηρια , αλλοι να βρουν δομολόγιο που να τους ταιριάζει, αλλοι απλώς να βγάλουν εισητηριο να ταξιδεψουν,κλπ. κλπ
Ενω γίνεται χαμός και οι ταξιδιώτες προσπαθούν να ενημερωθούν μεταξύ τους , εμφανίζεται ένας δευτερος υπάλληλος που αρχίζει να κραταει λίστα για τα αυτοκίνητα που επιθυμούν να ταξιδεψουν για Βόλο στην 1.00.
Η πρώτη υπάλληλος υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει καμμία θέση για αυτοκίνητο με το μεσημεριανό πλοίο και ότι η εταιρεία θα ανακοινώσει τι θα γίνει μετα τις 11.00 το μεσημέρι (η ανακοίνωση έγινε στις 4.30 το απόγευμα).
Μετα απο 1 ώρα ερχεται τρίτος υπάλληλος και ανακοινωνει ότι δεν θα υπάρξει καμμία προτεραιότητα και οποιος θέλει μπορεί να φύγει με όποιο μέσο υπάρχει θέση
Ξαφνικά στις 12.30 βρίσκονται ως δια μαγείας 14 κενες θέσεις στο μεσημεριανό πλοίο οι οποιες χωρίς ανακοίνωση μοιράζονται πισω απο τον παγκο και επιλεκτικά , σε γνωστούς και φιλους και κάποιους τυχερούς απο όσους ηταν κοντά στο γκισε΄χωρίς να τηρηθεί ουτε προτεραιότητα ούτε λίστα, ούτε τιποτα (ΜΕΤΑ ΜΑΘΑΜΕ ΟΤΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ) .
Ο εν λόγω κύριος αφησε την υπάλληλο του να φάει όλη την τρικυμία και αδιαφορώντας για τον κόσμο εμφανίστηκε στις 4.00 το απογευμα κουστουμαρισμένος και φωνάζοντας τις εριξε ολες τις ευθύνες .
Ο κόσμος βεβαια γελούσε με την συμπεριφορά του ανευθυνου αστείου τοπικού άρχοντα της πλάκας.
Οταν λοιπόν στο μαγαζί του Δημαρχου κυριαρχεί το χαός ,η ανοργανωσιά και η αναξιοκρατεία , τι να περιμένει κανένας απο τις υπηρεσίες του νησιού; ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ
Αφού εγινε ο σχετικός χαμός για άλλη μια φορά , ασκήθηκαν πιέσεις απο τον κόσμο και κυριώς απο το λιμενικό και πραγματοποιήθηκε επιπλέον δρομολόγιο στις 8.00 το βράδυ που μετεφερε τους υπόλοιπους επιβάτες στον προορισμό τους.
Αξίζει να σημειωθεί η υπευθυνη και σοβαρή στάση του λιμενικού σώματος που με όλα του τα παιδια γεμάτα ευγένεια και προθυμότητα ήταν κοντά στους τουρίστες βοηθώντας όπου μπορούσαν σε όλη την διάρκεια αυτης της μικρης περιπέτειας
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
Έπρεπε να μιλήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης της Hellenic Seaways, κάνουν πραγματικά πολύ καλά τη δουλειά τους! :)
Δημοσίευση σχολίου