ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

Στο ατελιε του Ζούλια μολις ζητησα αποδειξη επεσε πολύ γέλιο

Στην  εφημεριδα Καθημερινη της  9/3/2010 , ενα  δημοσιευμα αναφέρεται στον Βασίλη Ζούλια , στην δουλειά του και κλείνει με το αξιοσημείωτο.
ΒΑΣΙΛΗΣ ΖΟΥΛΙΑΣ
Εργαζόμενοι 22
Κύκλος εργασιων 1,2 εκ Ευρώ το 2009
Αυτά πρεπει να είναι τα καθαρά γιατί με τα μαύρα δεν ξερω ποσα μπορεί να είναι.
Αγόρασα φόρεμα της τάξης των 2000 € που για τα οικονομικά μου δεδομένα είναι υπέρβαση και μόλις ζήτησα απόδειξη γέλασαν, λέγοντας μου " Σιγά για ένα φόρεμα κάνεις έτσι; " και φυσικά δεν μου έδωσαν τίποτα.
Δηλαδη απο τα χρήματα μου,  έκλεψαν απο το κράτος 460 €, απο μία και μόνο συναλλαγή.
Πίστευα ότι είναι σοβαρότεροι απο αυτό που μου έδειξαν.
Μηπως πρέπει το ΣΔΟΕ να κάνει μια βόλτα και απο εκεί;

Δεν υπάρχουν σχόλια: