ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΑΜΕΣΑ

Το ρεπορταζ είναι απο το basketblog.gr και το υπογραφει η Σ . Ράμμου

Ο πρόεδρος της Ολυμπιάδας Πατρών, Νίκος Μπογονικολός είχε αρκετά παράπονα από τους διαιτητές στον αγώνα με το Ρέθυμνο και μετά το ματς προχώρησε σε απίστευτες καταγγελίες.
Εμείς αντιγράψαμε τις δηλώσεις του από το www.mats.gr και σας τις παραθέτουμε:

"Συγχαρητήρια στους παίκτες μου για την εμφάνιση. Και οι ήττες είναι στο πρόγραμμα και μέρες που είναι δε στενοχωριέμαι μιας και ο κόσμος ταλαιπωρείται από πιο σοβαρά ζητήματα από μπάσκετ. Μπορεί ο χώρος να έχει λαμόγια αλλά εγώ δε θα μείνω μέσα στην λάσπη μαζί τους. Κατονομάζω με στοιχεία δύο μάνατζερ (σ.σ Δελημπαλταδάκη και Καπάζογλου) πως με πίεσαν με μηνύματα χτες και σήμερα αναφορικά με τη διαιτησία.

Εγώ δεν ενέδωσα ούτε σήμερα, ούτε πέρυσι και πάλι με το Ρέθυμνο εκτός έδρας. Έχω μάθει να λέω τα πράγματα με το όνομα τους και να μην κρύβομαι. Είμαι στη διάθεση του αθλητικού δικαστή. Δεν τα έχω με την ΕΟΚ. Άλλωστε και ο πρόεδρος της ΕΟΚ τους θεωρεί μάστιγα τους μανατζαραίους. Εμείς θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας τίμια και με ψηλά το κεφάλι".

Εμείς περιμένουμε την αντίδραση της ομοσπονδίας, καθότι θα πρέπει ο Νίκος Μπογονικολός να κληθεί από την αθλητική δικαιοσύνη και να δώσει τα στοιχεία που υποστηρίζει ότι διαθέτει και να δούμε όλοι τι συμβαίνει στο πρωτάθλημα της Α2. Εμείς δεν έχουμε τα στοιχεία που αναφέρει ο κ. Μπογονικολός, αλλά είμαστε από αυτούς που τον πιστεύουμε. Ζητάμε να επέμβει η αθλητική δικαιοσύνη ώστε να εμφανιστεί αν λέει αλήθεια ή όχι. Κι αν ο κ. Μπογονικολός ψεύδεται να τιμωρηθεί όπως αρμόζει, αν πάλι όχι να σπάσει το "απόστημα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: