ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ

Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη γη και γίνουμε ανθρωπάκια που θα θέλουμε να καλοπεράσουμε, που θα θέλουμε να κάνουμε καταναλωτική ζωή.

Κι εμείς οι Έλληνες ακόμα, να χάσουμε αυτό που λέγεται αξιοπρέπεια, αυτό που λέγεται αγωνιστικότητα. Ναι, αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα…”

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ…

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009

Ευχαριστω πολύ κ. Πρωθυπουργέ

Εχω ένα αυτοκίνητο απο τον καιρό του Νωε.
Ο μισθός μου είναι 900 €,δεν μιλάω γιατί μπορεί να απολυθω , και πρέπει στην ψευτοκρίση που έφτιαξαν να είμαι και ευχαριστημένος που φυτοζώ.
Ευτυχως η κυβέρνηση που εχει υποσχεθεί οτι θα βοηθήσει τους χαμηλόμισθους με χαρατσωνει και με τιμωρεί γιατι δεν έχω λεφτα να αγοράσω καινούριο αυοκίνητο και πρεπει εκτός του ότι τιμωρούμαι με το σαράβαλο που κυκλοφορω , να πληρώσω και 150€ παραπάνω τέλη κυκλοφορίας (ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΝΟΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΔ). Εάν είχα λεφτα και ήμουν υψηλόμισθος θα με τιμωρούσε με 18€έκπτωση στα αντίστοιχα τέλη.(ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΝΔ)
ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Όσο πιο πολύ πληρωνω τοσο λιγότερο θα ρυπαίνει το αυτοκίνητο μου ;

ΕΡΩΤΗΣΗ 2
: Εγω φταιω που δεν μπορω να παρω καινούριο αυτοκίνητο;

ΕΡΩΤΗΣΗ 3
: Πιστευει ο κ Καραμανλής ότι δεν μου αρεσει η καινούρια ΒΜW και προτιμω το προ 20ετίας YUGO;

Δεν υπάρχουν σχόλια: