Η
Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε τη διάθεση 180,9 εκατομμυρίων ευρώ για την
κατασκευή μεγάλης οδικής αρτηρίας που θα συνδέει την περιοχή του Ακτίου
με τον δυτικό άξονα Βορρά-Νότου στην Ελλάδα. Πρόκειται για ένα από τα
181 συνολικά έργα προτεραιότητας που υποβλήθηκαν από κοινού με την
Επιτροπή τον περασμένο Νοέμβριο, προκειμένου να επιταχυνθεί η επιστροφή
της Ελλάδας σε τροχιά ανάπτυξης, μέσω της επένδυσης πόρων από τα
διαρθρωτικά ταμεία.
Ένα σημαντικό έργο υποδομής που θα ωφελήσει την ελληνική οικονομία ενέκρινε η Κομισιόν.
Το έργο του Ακτίου έχει συνολικό μήκος 48,5 χλμ., παρακάμπτοντας τη λίμνη Αμβρακία.
Προβλέπει 7 ανισόπεδους κόμβους, 2 ισόπεδους κόμβους και περίπου 40 τεχνικά έργα.
Το έργο εντάσσεται στο διευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών (TEN-T). Η Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), θα καλύψει τα 180,9 εκατομμύρια ευρώ από τα 232,43 εκατομμύρια ευρώ που θα κοστίσει συνολικά το έργο.
Αυτή η νέα σύνδεση θα βελτιώσει τις συνθήκες οδήγησης, θα μειώσει τη διάρκεια των μετακινήσεων και θα ενισχύσει την οδική ασφάλεια.
Προβλέπει 7 ανισόπεδους κόμβους, 2 ισόπεδους κόμβους και περίπου 40 τεχνικά έργα.
Το έργο εντάσσεται στο διευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών (TEN-T). Η Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), θα καλύψει τα 180,9 εκατομμύρια ευρώ από τα 232,43 εκατομμύρια ευρώ που θα κοστίσει συνολικά το έργο.
Αυτή η νέα σύνδεση θα βελτιώσει τις συνθήκες οδήγησης, θα μειώσει τη διάρκεια των μετακινήσεων και θα ενισχύσει την οδική ασφάλεια.
Πρόκειται για ένα από τα λεγόμενα «μεγάλα έργα», η συνολική δημόσια
χρηματοδότηση των οποίων υπερβαίνει τα 50 εκατομμύρια ευρώ, πράγμα που
σημαίνει ότι υπόκεινται σε ειδική απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ενώ
άλλα είδη έργων εγκρίνονται σε εθνικό ή περιφερειακό επίπεδο.
Το Νοέμβριο του 2011 καταρτίστηκε από κοινού με τις ελληνικές αρχές
ένας κατάλογος από 181 συγχρηματοδοτούμενα έργα προτεραιότητας μεγάλης επενδυτικής αξίας.
Ο κατάλογος καλύπτει το 56% των διαθέσιμων πόρων της πολιτικής για τη συνοχή στην Ελλάδα για την περίοδο 2007-2013.
Ο κατάλογος καλύπτει το 56% των διαθέσιμων πόρων της πολιτικής για τη συνοχή στην Ελλάδα για την περίοδο 2007-2013.
Απ' αυτά έχουν ήδη εγκριθεί από την Επιτροπή 12 μεγάλα έργα, στα περιλαμβάνονται τα ακόλουθα έργα που εγκρίθηκαν πρόσφατα:
- αστικά λεωφορεία χαμηλών εκπομπών (ΕΘΕΛ) — (συνολικό κόστος: 56,8 εκατομμύρια ευρώ)·
- ανακαίνιση των γραμμών των «Ηλεκτρικών Σιδηροδρόμων Αθηνών-Πειραιώς» (ΗΣΑΠ) και της σήραγγας της Ομόνοιας — (συνολικό κόστος: 97,4 εκατομμύρια ευρώ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου