Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Αντίδραση για τη γερμανική διαφήμιση με τη δραχμή

Η Ελληνική Πρεσβεία στο Βερολίνο προέβη στις αναγκαίες ενέργειες προς τη γερμανική πλευρά αναφορικά με διαφημιστική καμπάνια της εταιρίας ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt που παρουσιάζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή.


«Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές. Το BMW1 κάμπριο από 26.900 δρχ. την ημέρα», είναι το κείμενο που συνοδεύει φωτογραφία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου με το σήμα της Sixt.

Η νέα διαφήμιση για πρώτη φορά δημοσιεύθηκε ολοσέλιδα στην εφημερίδα Die Welt και στην ιστοσελίδα της εταιρίας.

Ο σύμβουλος Τύπου της ελληνικής πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής Παντελούρης απάντησε στη διαφημιστική καμπάνια της Sixt με δήλωση στην οποία τονίζει ότι «πρόκειται μάλλον για παρανόηση».

«Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά τής Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της», ανέφερε ο κ. Παντελούρης.

«Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρίες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους», κατέληξε ο σύμβουλος της πρεσβείας.

Αρμόδιοι κύκλοι παρατηρούσαν ότι με τη διαφημιστική αυτή καμπάνια η συγκεκριμένη εταιρία υπονομεύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου