Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Το LADA του 1988 χρωματος σκατί ποσο ασφαλιζεται;

ΠΡΑΣΙΝΑ ΣΑΡΑΒΑΛΑ






Ασφάλιστρα-φωτιά, ακόµη και 80% υψηλότερα, ανάλογα µε το µοντέλο, την ταχύτητα, το χρώµα, την ενεργητική και παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου, καθώς επίσης την ηλικία και το επάγγελµα του οδηγού αλλά και την περιοχή που κυρίως κινείται, χρεώνουν όλο και περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες.
Μοντέλα υπολογισµού του ασφαλιστικού κινδύνου που ισχύουν εδώ και χρόνια στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, τα λεγόµενα παραµετρικά συστήµατα τιµολόγησης – επειδή λαµβάνουν υπόψη τους πολλές παραµέτρους –καθιερώνουν πλέον οι εταιρείες και στην Ελλάδα.

Τα κόκκινα προκαλούν συχνότερα ατυχήµατα
Ενώ παλαιότερα έπαιζε ρόλο µόνο το πόσο καιρό ο οδηγός έχει δίπλωµα, αν είναι άνδρας ή γυναίκα, και η γεωγραφική περιοχή διαµονής του, χωρίς ωστόσο εξειδίκευση ανά νοµό, το πιο βασικό πλέον κριτήριο είναι το είδος του οχήµατος(πολυµορφικό, σπορ, κάµπριο, τζιπ κ.ά.), η έκδοση του µοντέλου και η ιπποδύναµή του. Τα πολυµορφικά, για παράδειγµα, επειδή οι στατιστικές δείχνουν ότι οδηγούνται συνήθως από οικογένειες, έχουν πιο χαµηλό ασφάλιστρο απ’ ό,τι τα GTI, τα οποία αγοράζονται από νέους σε ηλικία οδηγούς, άρα για τις ασφαλιστικές αποτελούν κόκκινο πανί αφού θεωρούν δεδοµένο ότι θα προκαλέσουν ζηµιά.

Τα παραπάνω στοιχεία συνδυάζονται πλέον από πολλές εταιρείες και µε το χρώµα του αυτοκινήτου, όπως ισχύει εδώ και χρόνια στις ΗΠΑ καιτις δυτικοευρωπαϊκές αγορές. Τα κόκκινα αυτοκίνητα έχει αποδειχθεί, σύµφωνα µετις στατιστικές που έχουν στα χέρια τους οι ασφαλιστικές, ότι τρακάρουν πολύ περισσότερο απ’ότι τα µπλε, µαύρα, γκρι και λευκά γιατί δεν δηµιουργούν έντονες αντιθέσεις στο µάτι, και γιατί επιλέγονται από ανθρώπους από τη φύση τους πιο επιθετικούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου