Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010
Συνεργασία Facebook και Myspace
Ο κυρίαρχος "παίχτης" στη κοινωνική δικτύωση πριν την δυναμική "εισβολή" του Facebook στις ζωές μας, ήταν επί χρόνια το Myspace.
Με την έλευση του Facebook τα δεδομένα άλλαξαν και τώρα το Myspace, αναγνωρίζοντας την κυριαρχία του ανταγωνιστή του, αποφάσισε να ακολουθήσει διαφορετική στρατηγική συνεργασίας προκειμένου να διατηρήσει τους χρήστες του και να προσελκύσει και νέους.
Η νέα υπηρεσία "Mashup with Facebook" επιτρέπει στους χρήστες του MySpace, μέσω της ιστοσελίδας τους στο MySpace, να συνδέονται στο λογαριασμό που έχουν στο Facebook και να "συγχρονίζουν τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους ανάμεσα στα δύο κοινωνικά δίκτυα. Επίσης, οι χρήστες του MySpace θα μπορούν να μοιράζονται τις ψυχαγωγικές προτιμήσεις τους με φίλους τους στο Facebook.
"Το MySpace δίνει στους ανθρώπους ένα εύκολο τρόπο να μεταφέρουν τα αγαπημένα μουσικά συγκροτήματα, τις διασημότητες και τις ταινίες από το Facebook, για να δημιουργήσουν μια εξατομικευμένη εμπειρία στο MySpace εξ αρχής", δήλωσε ο αντιπρόεδρος του Facebook Νταν Ρόουζ.
Και οι δύο εταιρίες δήλωσαν ότι η συμφωνία τους δεν έχει οικονομική διάσταση. Σύμφωνα με την εταιρία αναλύσεων Forrester Research, η -μέχρι τώρα αδιανόητη- συνεργασία μπορεί να αποφέρει οφέλη και στις δύο.
Σύμφωνα όμως με άλλους αναλυτές, η συμφωνία αποτελεί σαφή ένδειξη ότι το MySpace "πέταξε πετσέτα" αναγνωρίζοντας πια την πρωτοκαθεδρία του Facebook και το γεγονός ότι είναι προς το συμφέρον του να πάει "με τα νερά" του τελευταίου παρά εναντίον του.
Το MySpace ελέγχεται από τη News Corp του μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης Ρούπερτ Μέρντοχ και διαθέτει περίπου 130 εκατ. χρήστες έναντι άνω των 500 εκατ. του Facebook. O Μέρντοχ (που αγόρασε το MySpace το 2005 αντί 580 εκατ. δολ.) έχει καταστήσει σαφές ότι δεν πρόκειται να ανεχτεί για πολύ ακόμα χρόνο τις ζημιές του MySpace και πιέζει για πρωτοβουλίες που θα αποφέρουν έσοδα στο τελευταίο, κάτι που πιθανότατα ώθησε το δίκτυό του να ανοίξει πια "κανάλι" επικοινωνίας με τον "μεγάλο εχθρό", το Facebook.
Το μερίδιο του Facebook στο διαφημιστικό τζίρο που διοχετεύεται στα online κοινωνικά δίκτυα, αυξήθηκε στο 50% το 2010 από 36% το 2009, ενώ του Space μειώθηκε από 32% σε 19% αντίστοιχα, σύμφωνα με την εταιρία ερευνών eMarketer.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου