Ο ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ
Τον δειχνουν ήδη στην ΝΔ
αυτή αντίληψη προετοιμάζει τα παιδιά να αποτύχουν στον πραγματικό κόσμο.
Κανόνας 1: Η ζωή δεν είναι δίκαιη - συνήθισέ το!
Κανόνας 2: Ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται για την αυτό-εκτίμησή σου. Περιμένει πρώτα να επιτύχεις εσύ ο ίδιος κάτι ΠΡΙΝ αισθανθείς καλά με τον εαυτό σου.
Κανόνας 3: Δεν θα κερδίσεις 60.000 ευρώ το χρόνο τελειώνοντας το σχολείο. Δεν πρόκειται να γίνεις αντιπρόεδρος με δωρεάν αυτοκίνητο και κινητό τηλέφωνο μέχρι να τα κερδίσεις και τα δύο.
Κανόνας 4: Εάν νομίζεις ότι ο καθηγητής σου είναι σκλη ρός, περίμενε μέχρι να δεις το αφεντικό.
Κανόνας 5: Το γύρισμα των μπιφτεκιών δεν σου μειώνει την αξιοπρέπεια. Οι παππούδες σου είχαν μια διαφορετική λέξη για αυτή την εργασία: την έλεγαν ευκαιρία.
Κανόνας 6: Εάν τα μου σκέψεις, ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ. Γι' αυτό μην κλαψουρίζεις για τα δικά σου λάθη, αλλά μάθε από αυτά.
Κανόνας 7: Πριν γεννηθείς, οι γονείς σου δεν ήταν τόσο βαρετοί όσο είναι σήμερα. Έγιναν έτσι πληρώνοντας τους λογαρισμούς σου, καθαρίζοντας τα ρούχα σου και ακούγοντάς σε να λες πόσο «cool» είσαι. Πριν λοιπόν σώσεις τα δάση από τα παράσιτα της γενιάς των γονιών σου, προσπάθησε να καθαρίσεις τη ντουλάπα στο δωμάτιό σου.
Κανόνας 8: Το σχολείο μπορεί να έχει βρει τον τρόπο να εξαλείψει τις διαφορές μεταξύ κερδισμένων και χαμένων, αλλά η ζωή ΟΧΙ. Μερικά σχολεία έχουν απορρίψει τις αρνητικές βαθμολογίες και θα σου δώσουν όσες ευκαιρίες θέλεις για να βρεις τη σωστή απάντηση. Αυτή η κατάσταση δεν μοιάζει ούτε στο ελάχιστο με την πραγματική ζωή.
Κανόνας 9: Η ζωή δεν είναι χωρισμένη σε εξάμηνα. Δεν υπάρχουν ολόκληρα καλοκαίρια διακοπών και πολύ λίγοι υπάλληλοι είναι διατεθειμένοι να σε βοηθήσουν να «βρεις» τον εαυτό σου. Αυτό μπορείς να το κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου.
Κανόνας 10: Η τηλεόραση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ η πραγματική ζωή. Στη πραγματική ζωή οι άνθρωποι είναι στις δουλείες τους και όχι στα μπαρ και στα καφενεία.
Κανόνας 11: Να είσαι ευγενικός με τους σπασίκλες. Στο τέλος μάλλον θα καταλήξεις να δουλεύεις για έναν από αυτούς.
|
ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΕΙ Ο ΓΑΜΟΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ
Ο Γιάννης κι η Ελένη παντρεύτηκαν πρόσφατα από κεραυνοβόλο έρωτα κι είναι ακόμα μες τα σιρόπια..
Όμως ο Γιάννης έχει αρχίσει να πεθυμάει και τις μπαρότσαρκες που έβγαινε με τους φίλους του.
Οπότε ένα βράδυ λέει στην Ελένη:
- Ξέρεις πιτσουνάκι μου, έλεγα να πήγαινα με το Αντωνάκη και τον Κώστα για καμιά μπύρα.
Κι η Ελένη
- Μπύρα θέλει το σπουργιτάκι μου;
Ορίστε, διάλεξε ποια προτιμάς! Κι ανοίγει το ψυγείο και να σου μέσα
καμιά δεκαριά είδη μπύρες ελληνικές και ξένες
- Ναι, αλλά βρε καρδουλίτσα μου, στο μπαρ με την μπύρα μας τρώμε και κάτι.
- Μεζεδάκι θέλει το σουτζουκάκι μου; Ορίστε, διάλεξε τι προτιμάς!
Και του παρουσιάζει ένα δίσκο γεμάτο μεζέδες να σου πέφτουνε τα σάλια, τι καπνιστά, τι
σολομούς, τι χαβιάρια, τι όλα τα είδη τυριών, τι τα καλύτερα είδη αλλαντικών.
- Ναι, αλλά βρε γλυκουλίνι μου, στο μπαρ τη μπύρα την πίνουμε σε παγωμένα ποτήρια
- Παγωμένο ποτήρι θέλει το μελομακαρονάκι μου; Ορίστε, διάλεξε ποιο προτιμάς! κι
ανοίγει την κατάψυξη και νασου όλα τα είδη ποτηριών μπύρας παγωμένα!
- Ναι, αλλά βρε κατσαριδάκι μου στο μπαρ όταν πίνουμε τη μπύρα μας λέμε και καμιά
βρωμοκουβέντα!- Βρωμοκουβέντες θέλει το μπακλαβαδάκι μου; Πιες λοιπόν τη γαμημένη τη μπύρα σου, φάε τους γαμημένους μεζέδες σου και κοψ' τις μαλακίες γιατί δεν πρόκειται να πας πουθενά. Τό πιασες καριόλη;
Αγνοια έχει το υπ. Παιδείας για το που είναι αποσπασμένοι οι καθηγητές και δάσκαλοι . Τουλάχιστον αυτό διαπίστωσε η ίδια η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου όταν ζήτησε από τις υπηρεσίες να την ενημερώσουν σχετικά. Άρχισαν να καταφθάνουν στο Γραφείο της πρόχειρα σημειώματα και «πινακάκια», τα οποία καταδείκνυαν ένα και μόνο πράγμα: Ουδείς είχε ακριβή εικόνα. Το επόμενο βήμα ήταν να ζητήσει με έγγραφό της (επισυνάπτεται) από τη Γενική Διευθύντρια Διοικητικής και Οικονομικής Υποστήριξης του Υπουργείου έναν πλήρη και αναλυτικό πίνακα με τα ονόματα όλων των αποσπασμένων εκπαιδευτικών, τη θέση στην οποία υπηρετούν και το συνολικό χρόνο που βρίσκονται αποσπασμένοι στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου, και το γραφείο στο οποίο εργάζονται!
Η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν μπορούσε να συντάξει έναν τέτοιο πίνακα, καθώς μεγάλος αριθμός τους δεν έχει εμφανιστεί ποτέ στο Υπουργείο! Μέσω μιας διαδικασίας που αναδεικνύει με τον πιο ανάγλυφο τρόπο αυτή την απίστευτη κακοδαιμονία, προβλεπόταν πρώτα η απόσπαση και κατόπιν η διάθεση του εκπαιδευτικού όπου μπορεί να φανταστεί κανείς. Επί της ουσίας ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών αφορά όχι απλά σε αποσπασμένους αλλά κυριολεκτικά σε… «αγνοούμενους»! Ρεπορτάζ:esos.gr |
HECTOR RAUL CUPER | ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ Α' ΟΜΑΔΑΣ |
ΡΙΜΠΕΙΡΟ ΝΤΙΑΖ ΟΥΕΛΕΡΣΟΝ | ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΩΝ Α' ΟΜΑΔΑΣ |
ΕΝΤΟΥΑΡΝΤΟ ΚΟΒΕΛΟ ΜΑΤΕΟ | ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ Α' ΟΜΑΔΑΣ |
ΠΕΝΤΡΟ ΑΜΠΡΑΧΑΜ ΚΑΠΕΛΑ | ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ Α' ΟΜΑΔΑΣ |